Hruschka, Harald

Group by: Item Type | Date | No Grouping
Number of items: 5.

Hruschka, Harald and Natter, Martin (September 1992) Using Neural Networks for Clustering-Based Market Segmentation. Former Series > Forschungsberichte / Research Memoranda 307

Hruschka, Harald and Natter, Martin (March 1992) Analyse von Marktsegmenten mit Hilfe konnexionistischer Modelle. Former Series > Forschungsberichte / Research Memoranda 293

Hruschka, Harald (October 1991) Using pims data to estimate market share growth and sales response models. Former Series > Forschungsberichte / Research Memoranda 287

Werderits, Ehrenfried; Schwaiger, Walter and Hruschka, Harald (May 1990) Konzeption und Durchführung einer Marktpotentialuntersuchung im Investitionsgüterbereich. [Research Report]

Hruschka, Harald; Gronalt, Manfred and Schmid, Martin (February 1990) Ersatzteil- und Gerätebewirtschaftung Drott Austria Service. Abschlussbericht zur Vorstudie. [Research Report]

This list was generated on Sun Dec 22 05:01:43 2024 CET.